naimalakko

Normaali on ihmisen nimi?
Vieras

/ #246 Re: Mistä on kyse homot?

13.04.2011 08:33

#245: NORMAALI - Mistä on kyse homot?

Ethän sinäkään kirjoita täällä omalla nimelläsi? Joten miksi muita arvostelet? Hyvä logiikka sulla ainakin on :)

SInulla on oikeus mielipiteeseesi mutta muista että se ei mikään aito oikea totuus. Jos haluat elää elämäästi Raamatun kautta niin poimipa sieltä myös muita lauseita ja elä niiden mukaan - rakkaus, kanssaihmisen kunnioittaminen. Olet nyt ylentänyt itsesi tietyn ihmisryhmän yläpuolelle - ja Raamatusta taitaa tähänkin käytökseen löytyä lausahdus.

Mielestäni sinun käytöksesi ja väkivaltaiset kommentit ovat kaukana hyvän kristityn käytöksestä.

Minua ei henkilökohtaisesti kiinnosta lainkaan kenen kanssa elät, mikä seksuaalinen suuntautumisesi on ja että tykkäät ilmeisesti katsoa homoakteja (salaa?) - se on täysin oma asiasi. Saman oman elämän rauhan voisit suoda kaikille omille naapureillesi ja lakata heitä vahtimasta ja kyyläämästä. Heillä on oikeus elää missä haluavat - jos et siedä yhteiskunnan normaalia jakaumaa ympärilläsi niin suosittelen sinulle muuttoa vaikka autiolle saarelle ja toki peiliin katsomista.

Miltä ihmeeltä mahdat suojella lapsiasi? Rakkaudelta? Miksi ihmeessä?