Pedofiileille vankeutta

Jari Jokisalo
Hamina

/ #6 Signaali pervoille

17.01.2008 15:50

Pidemmät tuomiot ainakin rajoittaisi pedofilia tapauksia. Ei se enää ole niin kivaa kun ei selviä näpäytyksellä.

Haluaisin ottaa esiin myös Itä-Suomen Hovioikeuden käsittämättömän liberaalit päätökset seksuaali-rikoksissa. Kyseisen laitoksen tuomarit olisi saatava välittömästi vaihtoon.

Tämä 8-vuotiaan raiskaus ei heidän mielestään ollut kokonaisuutena törkeä teko. Aivan absurdi väite. Ellei viattoman lapsen raiskaaminen ole törkeä teko, niin mikä sitten on ? Kansanmurha ? Joko sillä saisi ehdottoman tuomion ?

Jokunen vuosi sitten Samainen laitos langetti törkeästä raiskauksesta ehdollisen tuomion perusteluinaan mm. seuraavat seikat:

1. Tekijä tunsi uhrin entuudestaan. ( Näin on useimmissa raiskaustapauksissa )
2. Tekijällä on vakituinen työpaikka ( Miten se liittyy asiaan ? )
3. Teko oli lyhytkestoinen eikä siksi törkeä. ( Raiskaus on raiskaus, kestää se sitten 15 sekuntia tai 15 tuntia. )

On pedofiilien onni ettei minulla ole lapsia. Jos nykyisillä tuomioilla minulla lapsi olisi ja hänet raiskattaisiin, ei teko ikinä menisi oikeuteen asti. Toimisin itse syyttäjänä, tuomarina ja pyövelinä ja istuisin 10 vuotta. Enkä ole varmastikaan ainoa näin ajatteleva. Tulevaisuutta ajatellen näiden pervojen rangaistukset on saatava kovemmiksi myös heidän oman turvallisuutensa kannalta ajateltuna.