Adressi Tuomelan koulun lakkauttamista vastaan

Vieras

/ #22

22.08.2013 05:27

Kävelemisessä ei ole mitään pahaa, päinvastoin -sehän on hyödyllistä meidän lapsille jotka Tuomelan koulussa on. Tälläkin hetkellä lapsemme kävelee reilun km kouluun ja se on vain hyvä.
Kysymys onkin turvallisuudesta. Eriasia, jos Askistoon menevä reitti olisi tehty toisin, olisi tämäkin turvallinen, mutta kun se ei ole niin siitä ei pääse yli.
Vaaralliset tien yitykset ja alitukset, jotka tulisi korjata vaikka lapset tästä sinne ei siirtyisikään, vaan yleisen turvallisuuden vuoksi kaikille.
Keväällä askiston pellot tulvii ja jalkakäytävä veden vallassa ja lapset kävelee? ..vihdintietä pitkin sen pätkän ;) Ja ikävä tuoda uudestaan esiin, mutta samaisessa kohdassa myös lapsi hukkunut :(
Kaikki koulumatkat mitkä on alle 3km suunta on loistavia, tuon yli menevät menevät jo liikunnan puolelle aamukävelyn sijaan :) Ihan jos ajattelen itseänikin minkä olisin aamulla valmis kävelemään töihin ja milloin käyttäisin autoa tai julkista. Kyllä itsellä aamu pöpperössä menee raja tuossa 3km kohdalla :)