justinbiebertakaisinsuomeen

:)

/ #171 Kasvakaa

24.08.2013 08:14

Mitä hlvettiä te kulutatte aikaanne kommentoimalla tota pskaa tänne? Jos me halutaan yrittää kaikkee mahdollista jotta saatais meidän idoli uudelleen suomeen ni mitä se teiän pyllyä kutittaa? MITÄ V*TUN VÄLIÄ?! Voi luoja et ootte lapsellisia, kasvakaa vähän. Ette tiedä kyseisestä henkilöstä mitään, ja joo, ei tiedetä mekään, mutta se on meiän ihan oma asia millasta musiikkia kuunnellaan ja millasta ihmistä ihaillaan.
Teillä on kyllä aika jännä käsitys homosta, sanonpahan vaan :D

Ja jos mä jotain oon tän fanituksen aikana oppinut ni sen, ettei aina kannata uskoo kaikkea mitä lehdet kirjottaa, ku ei niillä oon mitään todisteita mistään. :) Koittakaa tekin miettiä et onkohan kaikki nyt oikeesti totta.

Haluaisin muuten kuulla teiän vetävän paremmin ku justin. :) Teidän ei tarvii tykätä siitä, mut kunnioittakaa nyt edes vähän ihmistä, joka on saanut neljän vuoden aikana enemmän hyvää aikaan ku te tuutte ikinä saamaan. Ikinä. Justin on tehny paljon hyvää ja myös pahaa, mutta se on ihminen ja ihmiset tekee virheitä. Siinä ei oo mitään väärää. KIITOS.

Kiva että te ootte ite niin täydellisiä että on varaa tulla arvostelemaan muita! :)