Pikku-Heikiltä ja Pikku-Lorelta kaksimielisyydet pois!

samppu romppu
helsinki

/ #21

14.02.2008 15:23

"Samppu rompun mielipiteistä näyttäisi välittyvän juurikin sellainen asenne, jota adressi on lähtenyt vastustamaan. Eli että lapset osaavat pitää huolen itsestään, ja olisivat itse asiassa täysin aikuisiin verrattavissa."

--------
Väärin. En ole missään vaiheessa puhunut asioista noin laajalti. Mielipiteeni ja mielenilmaisuni on kohdistunut ainoastaan tähän kyseiseen adressiin ja sen sisältöön.

"Ja niiden kaksimielisyyksien havaitsemiseen ei tarvita likaista mielikuvitusta. Niin selkesti ne on esitetty kuitenkin. Ohjelmaa katsomalla tämäkin selviää."

--------

En ole missään vaiheessa sanonut, etteikö haastatteluissa olisi kaksimielisiä ja pikkutuhmia vitsejä. Mutta jos niiden kuvitellaan vahingoittavan huuman poikia ja riistävän heitä seksuaalisesti, ollaan jo niin voimakkaissa mielikuvissa, että semmoisia ajattelevan täytyy rullata päässään melko pelokkaita ja yli-seksuaalisia ajatuksia! Olen siis eri mieltä haastatteluista, lasten kyvyistä käsitellä asioita ja "suojelevaisuudesta".