VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

metsästyskoirain

/ #5583

23.09.2013 16:43

voi voi, sairasta suojelua tuo pihasusien suojelu.

Miksi suojelette susia ettekä hirviä, kauriita, peuroja, hiiriä, lintuja jne..

Miksi susi?

Mikä sudessa on niin samperin hienoa muihin eläimiin nähden?
Olisko se että ette niitä koskaan nää ja ne ei vaikuta teidän elämään mitenkään siellä kaupungin kerrostalossa.

Meihin susialueella asuviin ne vaikuttavat, ne tappavat karjaa, lemmikeitä. Luulisin, että monella susisuojelialla on koiria lemmikkinä, miten että näe myötätuntoa meitä metsästäjiä kohtaan, joiden koira on tapettu 100m päästä omistajasta, jätetty kuolemaan, raadeltu puolikuoliaaksi, koira vaan katsoi minua silmiin, mitä voin tehdä, en mitään, päästää tuo ennen niin iloinen, hieno luonteinen, paras ystävä kärsimyksestä. Kukahan tässä on julma, kylmä ihminen, se on susisuojelia, joka ei näe että suden luonteeseen ei kuulu tulla noin lähelle ihmistä. Hävetkää!

Tuollaisille ei koiria pitäisi antaa, jotka eivät niiden puolesta taistele viimeiseen asti ja jotka eivät osaa asettua sen ihmisen näkökulmaan, joka menettää koiransa suden suuhun,

Minä kerran yritin ilman koiraa elää mutten voi, rakastan niitä, hoidan, ruokin, lenkitän, iloitsen niiden kanssa, katson kun ne kehittyvät, näen niiden palavan innon päästä metsään, kunnioitan niitä enemmän kuin yhtäkään ihmistä, te ette ilmeisesti reagoisi mitenkään kun susi tappaisi koiranne, iloitsisitte kun saitta ruokkia tuota ihanaa sutta? Minä en ole sellainen, olen yhtä uskollinen ystävä koiralleni kuin se minulle, teen niiden hyvinvoinnin ja terveen elämän eteen kaikkeni.

Ja aion taistella tämän asian eteen niin palavasti kuin koirani ajaessaan jänistä,hullulla innolla vaikka jalat olisivat verillä, vaikka joku käskisi lopettaa ja luovuttaa, vaikka yö jo tulisi, vaikka joka hemmetin susisuojelia vastaan kävelisi ja yrittäisi estää!

Jatketaan taistelua vaan.