Lakkauttakaa Tyrnävän pentutehdas

Vieras

/ #47 Verottajalle vihiä!

25.09.2013 05:40

Joku jo tuossa ylempänä kirjoitti että verottajalle vaan vihiä tämmösestä. Todellakin, raha tätä valtiota kiinnostaa, eikä eläinten olot.

Verohallinto on tehokas toimija, joten jos on vähänkään epäilystä että verokiertoa ko. "kennelissä" tapahtuu niin vinkkiä vaan eteenpäin. Tuommoisen paikan pitäisi antaa kuitti koiran ostajalle, oletteko ostajat semmoisen saaneet?

Ja kun joku tuossa ylempänä teki johtopäätöksen, että kun on kerran kennelnimi niin ovat kennelliiton jäseniä. Minäkin voin alkaa mainostamaan "Räksyrakkien Kenneliä" vaikka en olisi kennelnimen saamiseen tarvittavia kursseja ja tenttejä läpäissyt, eikä minulla olisi virallista kennelnimeä enkä olisi kennelliiton jäsen. Kunhan vain osaan olla tarpeeksi vakuuttava niin tietämättömille ostajille menee läpi.
Näillä on virallisesti rekisteröity ainakin Pikkupiskin kennelnimellä koiria, mutta Kennelliitto on omat sanktionsa asettanut heille ja Pikkupiski kennelnimi ei enää koiria voi rekisteröidä. Mutta Kennelliitto EI OLE VIRANOMAINEN, eikä pysty sen enempää tekemään.