HUS-alueen sairaanhoidon palveluja ei saa pilkkoa.

Vieras

/ #24

02.10.2013 08:52

Kiitos niille henkilöille, jotka alkuunpanivat tämän adressin! Meidän nykyisen hallituksen toimet ovat suorastaan vastenmielisiä!Pääministerikin käyttää puheissaa lennokkaita adjektiiveja, mutta käytännön päätökset osoittavat ihan muuta. Kyllähän varakkailla on mahdollisuus käyttää kalliita yksityisiä palveluja, mutta ei tietenkään suurimmalla osalla tavallista kansaa. Tämä hallitus ei todellakaan ajattelle kansaa, vaan sitä pientä piiriä, joihin itsekkin kuuluvat. Pelottaa, että mihin tämä johtaa... Olen itsekkin saanut monet kerrat hoitoa Hussin eri yksiköissä ja hoito on todella korkeatasoista, ei siihen pysty mikään yksityissairaala. Eikö päättäjiä ollenkaan pelota edes oma terveys, jos tulee kohdalle vaikea sairaus, joutuvat hekin hoidettaviski Hussin klinikoille, mutta kun päättäjät ovat niin nuoria, niin heille, heidän mielestä sairastuminen omalla kohdalla on epätodennäköinen. Kaikki kertoo päättäjien vähäisestä elämänkokemuksesta ja itsekeskeisyydestä!