Puhdas sisäilma Porin lapsille!

Vieras

/ #46 Päivähoito on riippakivi koulutoimelle

05.11.2013 15:48

Pistinpä tekstarin Satakunnan Kansaan, jossa kehotin ihmisiä laittamaan nimensä adressiin, mutta tekstaria ei koskaan julkaistu - kuten ei myöskään mielipidekirjoitustani, jossa aika suoraan epäilin kaupungin vastuuhenkilöitä valehtelusta ja tietojen pimittämisestä - ja kaiken lisäksi säälittävästä selittelystä. Vaikka nyt kirjoitan nimimerkillä, olen tietyissä tilanteissa valmis esiintymään myös omalla nimelläni. Läheltä asiaa seuranneena, olen vuosien varrella kuullut mehukkaita kommentteja eri keskusteluista ja neuvotteluista. Niistä riittäisi jutunaihetta hetkeksi aikaa. Otsikko on yksi herkullinen kommentti tosielämästä.

Tiedän myös, että tekstarit ja kirjoitukset on luettu myös hieman suuremmalla joukolla kuin mitä "lääkäri määrää". Tämän todistaa lähes täydellinen hiljaisuus SK:n suunnalta. On vain niin sääli huomata, miten homma oikeasti käy. Aika kaukana ollaan siitä lehdistön kuuluttamasta totuuden julkituomisesta. Kun Satakunnan Kansa nykyään pitkälti muuten muistuttaa iltäpäivälehtiä, on erikoista nähdä sen ryhdittömyys tämän asian kohdalla. Tai ehkä se johtuukin juuri siitä?

Erityiskiitos Minna Haavistolle, Kirsikka Heiskalle ja Elisa Laineelle jotka ovat tätä asiaa eteenpäin vieneet !!!