pro Hyvinkään kaupungintalo

Hyvinkää

/ #1 Kaupungintalo

13.03.2008 20:09

Toivoisin että veronmaksajien mielipiteet huomioitaisiin paremmin. Hyvinkään päättäjien olisi mietittävä myös mahdollisuutta säästää kaupunkilaisten verorahoja. On selvää että jos kaupungintalo puretaan on uuden hankkiminen melkein mahdotonta. Velkaa on kaupunkilaista kohden nyt kaksisataatuhatta euroa noi suunnilleen ja lisää tulee. Vuokraaminen jää ehkä ainoaksi vaihtoehdoksi,kallista siis sekin.Vanhan saneeraus se vasta sitten maksaa,se raha minkä kaupunki näistä kaupoista saa on jo menossa eikä riitä uudelleen rakentamiseen. Miksi muuten esim Exspertin talo ja tontti on arvokkaampi kuin kaupungin maat? Siihen voisivat päättäjät vastata. Tästä on tehty nyt vallankäytön väline ja siksi ei tarvitse kansalaisia informoida luulisin. Toivoisin että tästä syntyy HYVINKÄÄLÄISTEN liike ilman politiikkaa, vaikka vastassa ovatkin polittisin perustein valitut luottamushenkilöt. Nämä luottamushenkilöt nyt sitten yrittävät myydä meidän kaikkien yhteitä omaisuutta alihintaan ja käymättä mitään keskustelua asukkaiden kanssa. Talon purkaminen on myös rasite ilmastolle. Ryhdyn taisteluun kestävän kehityksen puolesta.