Vetoomus Meri-Rastilan, Kivinokan ja Vartiosaaren puolesta

/ #81 Re:

03.12.2013 08:47

#2: -

Pohjois-suomalainen 'mustaa miestä' -kommentoija: Jos olisit lapsena tottunut tai edes tavannut muita kuin skandinaavista rotua, vaan myös unkarilaista/ranskalaista/tummaihoista, etkä olisi liikaa harrastanut "KUKA PELKÄÄ 'mustaa miestä' " -leikkiä, tietäisit, että eri roduissa ei ole mitään pelättävää. Onko sinulla muitakin lapsuuden pelkoja, joita et ole pystynyt aikuiseksi kasvaessasi käsittelemään, vaan olet tuonut kaikki pelot myös aikuis-iällesi? Pelottaako vieläkin kuoliaaksi asti kätellä sitä unkarilaista/ranskalaista/herra paratkoon tummaihoista, kuten pelotti silloin ensi kertaa? Huokaus, puuttuuko kouluistanne siellä pohjoisessa todellakin suomalaisten rotuedustus muussa kuin valkoisessa suomalaisessa rodussa, täysin luonteva sekoitus ihmisiä ei pääsekään syntymään, sen sijaan syvät fobiat pääsevät syntymään. Miten muuten suhtaudut koltta-saamelaisiin, alkuperäiskansaan kuuluvaan etniseen ryhmään? Pelokkaasti? Tiedätkö että sellaiset tummaihoiset pikkulapset etelän maiden syrjäseuduilla, jotka näkevät ensi kertaa valkonaaman, parahtavat hillittömään itkuun?

terv. eräs valkoihoinen

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…