Ei kilometriverolle

pannaton

/ #21 panta kaulaan ja menoks

16.12.2013 10:09

Pamput saavat tietysti runsaat rahakorvaukset, jos saavat runnottua tämän läpi. Meillä on keino estää se: kieltäydytään jokainen ottamasta vakoojalaitetta autoomme, allekirjoitetaan kansalaisaloite ja adressi, tehdään mielipiteemme tunnetuksi nyt.

Vai muka hiilijalanjäljen mukaan vero. Uskooko Suomessa vielä joku, että autoilu ja hiilidioksidi yleensäkään lämmittää ilmastoa? Aiheuttiko viikinkien piereskely vai heidän lehmiensä röyhtäily sen, että siihen aikaan Grönlannissa oli niin lämmintä? Ja miksi Lapissa oli korkeita honkia muutama sata vuotta sitten?

Toisinajattelijoiden liikkumista seurattaisiin. Kotietsinnöt voitaisiin ajoittaa henkilön ollessa autoilemassa. Kuolonkolkari saataisiin aikaan valvomalla toisinajattelijaa ja pysäyttämällä auto tai vaihtamalla liikennevalo vihreäksi sopivassa kohdassa niin, että hän kääntyy rekan eteen. Ammatikseen ajavat joutuisivat maksamaan kohtuuttomasti. Köyhät eivät uskaltaisi ajaa ollenkaan. Työttömän pysymistä paikkakunnalla voitaisiin valvoa ja antaa kiireellinen työhönosoitus hänen ollessaan liian kaukana mennäkseen heti haastatteluun.

Mikä seuraavaksi? Siru käteen ja käteinen pois? Ruoan säilyttäminen kotona rikokseksi (kellarit tyhjäksi)?