Ei kilometriverolle

Vieras

/ #90 Re: Kaikkea tyhmyyksiä ne tyhmät keksivätkin.

17.12.2013 06:39

Valtiolla tulossa hyvä parannettu rahankeräysketju (pyramidi) nimeltä autovero,
Syiksi on aina ensin perusteltu ensin luonnonsuojelua, sitten polttoaineenvähentämistä, Jossain vaiheessa tuli nämä Co2 ilmastomuutos hömpötykset, sitten autoilun vähentäminen, joukkoliikenteen suosiminen jne.
Kuitenkin perimmäinen tarkoitus ollutaina ollut kerätä rahaa valtion pohjattomaan kassaan ja järjettömään budjetin paisuttamiseen.
Tämä uusin ehdotus km pohjainen valmistelu on aloitettu jo aikaisemmin. Ensin poistetetaan km vähennys verotuksessa. Tämän jälkeen laajennetaan työssäkäyntialueita, jotta saadaan kaikki työttömätkin pakolla liikkumaan pitkälle. Sitten nostetaan polttoaineverot. Tämän jälkeen siirrytään autoverossa sitten km pohjaiseen verotukseen.
Lisäbonuksena saadaan ihmisten tarkkaakin tarkempi seurantajärjestelmä, jossa tiedetään sekunnilleen missä ihmiset ovat liikkuneet kuka ja kenen kanssa.
Ehdotuksen selityksena kerrotaan vaikka ja minkälaisia satuja(=valehdellaan), nämä näkyvät kenen tahansa luettavissa ja kuunneltavissa.
Hieno suunnitelma. Tervetuloa , valvonta ja hallitsemisjärjestelmä.
Toivottavasti löytyy kansalaisaktivisteja jotka ymmärtävät mihin tämä johtaa