Ei kilometriverolle

Vieras

/ #221

17.12.2013 17:12

Ihmiset jotka elävät minimipalkoilla, maksavat kohta viimesetkin euronsa matkoihin, että pääsevät töihin, työttömyys kasvaa, Suomen valtio kääntyy entistä enempi alakanttiin, jotta saadaan valtiolle rahat kasaan, koska rahat sysätään muihin konkurssi EU maihin. Eikö Suomen valtiossa ole jo itsessään tarpeeksi vikoja ja puutteita, joihin kyseiset rahat voisi käyttää. Sairaanhoito taikka jos ei esimerkiksi muuta voisi keksiä, niin teiden ylläpito. Mutta eiköhän konkunrssiin itsensä ajaneet Eu maat jouda hoitaa omat ongelmansa, eikä meidän töissä käyvien ihmisten maksaa heitä pois omasta suostaan.

Kohta varmaan ruvetaan sitten työttömyydestä rangaitsemaan seuraavaksi, olisiko esimerkiksi eduskunnalle pointtia ruveta keräämään työttömyys veroa, taikka kävelystä ja pyöräilystä verottamaan, jotta joku Kataisen pelle ja muut arjen sankarit saisivat torkkupeiton ja hyvän mielen siitä, että saa vähä osaisiltakin kansalaisilta revittyä viimeisetkin lantit kukkarosta?