Viinijärven yläkoulun säilymisen puolesta

/ #6 Re: #3

20.12.2013 23:11

#3: - #3

se on kyllä sitä,että liperin kunnan taloudenhoidossa on se vika.näyttää siltä,että on myös työntekijöissäkin sitä vikaa että käyttävät kunnan rahaa tuhlailevasti.koulujen lakkautukselle ei ole mitään perusteita.ensi vuonna on taas sama tilanne,tiedä vaikka vieläkin pahempi kuin nyt.jos sama meno jatkuu.nyt kun veroäyriä korottavat.jos taas korottavat itselleen palkkaa.niin se on sitten aivan selvää,että ovat syyllistyneet korruptioon ja rikokseen.se on tutkimattakin selvä asia! näistä vääryyksistä ne riidat johtuu siellä valtuustosta.joka oikeutta ja rehellisyyttä ajaa,niin ne syylliset laittavat ne syytteeseen ja potkivat pois häiritsemästä.että ihan turha on vääristellä asioita.saa nähdä koska se oikeus voittaa?

niin mistä ne sitten ottavat niitä säästöjä kun on jo kohta kaikki koulutkin lakkautettu?

> ehkä sitten joutuvat lakkauttamaan yläasteenkin? ja lopulta itsennekin,kun ovat niin ahneita rahalle,että eivät voi edes ajatella palkkansa alennusta kunnan talouden hyväksi ja tasapainottamiseksi.nää on varmaan ihan hyviä vinkkejä?

> vastuu henkilöille.terveisii huolestunut kuntalainen.