Maahanmuuttajien tuet

Vieras

/ #2232

08.01.2014 19:23

Ammattitaidottomien maahamme sopeutumattomien maahanmuutto aiheuttaa Suomelle lisää velkaa. Suomen velka on jo nyt sietämättömällä tasolla. KATSOKAA VELKAKELLO.FI, niin tiedätte totuuden. Esimerkiksi 90% maassamme oleskelevaa työtävieroksuvaa Romaania (mustalaista) on yritetty kotouttaa ja sopeuttaa maamme tavoille jo satoja vuosia tuloksetta. Myös Suomalaisissa alkuasukkaissa on suhteessa todella paljon lusmuja. Kaikkien näiden elättäminen maksaa vuosittain todella suuria summia ja vielä täytyisi ulkomailta ottaa lisää verorahoilla elätettävää. Ei perkl. Tiedän itse etten ole rasisti, koska en inhoa enkä vihaa heitä henkilöinä, vaan vastustan tätä Suomen järjetöntä maahanmuutto politiikkaa ja rehellisestä työstä tietoisesti kieltäytyvien ylenpalttista rahoittamista. Kaupungit joutuvat lomauttamaan ja irtisanomaan henkilökuntaansa sadoilla ihmisillä vain siksi, ettei rahat riitä mm. sosiaali- ja terveys palveluiden tuottamiseen, mutta elättejä täytyy ottaa lisää. Voi helevetti.