Kielletään ilotulitteiden myynti yksityishenkilöille

Tavan talliainen joka nauttii elämästä

/ #170 Kukkahattutäteilyä

09.01.2014 07:27

Ei hellanlettas. Kielletään tässä hemmetin holhousvaltiossa vaikka kaikki, aivan sama. Jo on tähtisädetikutkin räjähteitä, lakupiiput opettavat tupakoimaan ja Särkänniemen terassillekin on jouduttu rakentamaan näköeste, ettei vaan alaikäiset näe vuoristoradalta kun aikuiset nauttivat oluen tai siiderin - sitähän pian lapsi tulee alkoholistiksi. Mikseipä siis raketitkin pian kiellettäisiin, niinkuin kaikki hauska tässä maassa.

Tuntuu, että ihmisillä ei ole nykyään mitään oikeutta hymyillä - koskaan. Kaikki mukava ja hauska kielletään, ettei vaan olisi kivaa. Urheilukin on kivaa, mutta sehän voitaisiin kieltää, koska siinä voi loukkaantua tai vaikka KUOLLA. Hymy persuuksiin ja sitä rataa.

Mitä raketteihin tulee, niin onko teidän elämänne kahdeksasta tunnista vuodessa kiinni? Jos ne ei teitä kiinnosta niin pysykää sisällä. Jos ne aiheuttavat mielestänne liikaa henkilövahinkoja niin tiedoksi; ne henkilövahingot eivät kosketa teitä vaan niitä, jotka niitä ovat halunneet ostaa ja ammuskella ilmaan. Tai niitä jotka menevät liian lähelle katselemaan - ja nekin ovat katsomassa vain siksi, että niiden katselu on kivaa.

Ainiin. Ymmärrän kyllä koiran omistajana, että aiheuttaahan se stressiä ja pelkoa. Ainiin, 8 tuntia vuodesta ja vuodessa on 8760 tuntia. Tämä tarkoittaa 0,09 % ajasta vuodesta ja elämästä. Ihan niinkuin ihminenkin ei stressaisi milloin mitäkin? Tai pelkäisi? Ne asiat suotakoon, mutta kun Jeppe -koira on muutaman tunnin sohvan alla, niin monen miljoonan ihmisen hupi pitäisi kieltää.

Mielestäni tänä vuonna oli kivaa ammuskella raketteja ilmaan ja tuhlata rahaa. Aion tehdä niin vastaisuudessakin jos vaan tässä holhousyhteiskunnassa se vielä sallitaan. Toivottavasti.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…