Maahanmuuttajien tuet

KÄURÄTORVI

/ #2235 Re: SÄÄLITTÄVÄ TORVI

12.01.2014 11:39

#2225: - SÄÄLITTÄVÄ TORVI Säälittävää on se, ettei esimerkiksi tuolla torvella ole edes uudenvuoden yönä muuta tekemistä, kuin kirjoitella täällä idioottimaisia juttujaan. Liekkö tuolla edes on ystäviä, joiden kanssa voisi juhlia ja ottaa uusivuosi vastaan. Ei varmasti. No kiva, että meillä kaikilla muilla on toisin. Hyvää uuttavuotta kaikille.

Rakkaimpahani ystävä!

Oikein mieltäni lämmitti lukiessani huolestuneisuutesi minun uudenvuoden vietosta ja mahdollisesta yksinäisyydestäni. Voin iloksesi kertoa kirjoitelleeni näitä uudenvuoden juttuja lentokentällä välilaskun aikana matkalla etelän lämpöiseen kolmeksi viikoksi.

Ja kyllä meillä kanssamatkustajieni kera oli niin riemukasta että nauroimme silmät vesissä tämän kommenttipalstan hommaforumuskovaisten sepustuksia kuten seuraava malliksi:

"mä oon perus suomalanen isän maan meis ja mulle ei käy tutkimukset vaan totuus löytyy halla ahon skriptasta ja homma foorumilta missä kerrotaan isäm maan totuus eikä viher vasari hurri mamu kokarin mokkutus valeit."

Suurin osa lentomatkustajista ei ollut aiemmin tutustunut tämäntyyppiisiin palstoihin. Heidän hämmästyksensä oli todella suuri kummastellessaan moista tietämättömyyttä ja typeryyden määrää.

Totean ettei muutamien juttujen kirjoittelu kovinkaan kauan kestä ja olihan lentokentällä odetellessa sopivasti aikaa.

En juo edes uutena vuotena itseäni siihen kuntoon etten kykene kirjoittamaan eikä puheesta saa kunnolla selvää.

Näytät sinäkin heräilleen pikkuhiljaa uudenvuoden päivän illalla.

Lämpöisin terveisin sinulle täältä palmujen alta