sosiaaliviranomaiset aiheettomista huostaanotoista vastuuseen

Vieras

/ #50

15.01.2014 21:12

Adressi on aina paikallaan,kun on kyse intimiteettisuojasta ja ihmisoikeuksista. Lapsia on viety ilmoittamatta oikeaa asiaa miksi niin on tehty, lapsi ei saa olla välikappale pahaan. On viety lapsia joilla olis ollut yksi tai molemmat vanhemmat ja jopa suku lapsen tukena, mutta kun on nyt vain tullut mieleen,että sitä lasta riiputetaan nyt. Minulla on 3 sukulaista joilla sijaiskotilapsia muutama kymmenen ja omiakin , myös adoptoituja , osalla lapsista on ollut vaikeat olot niistä ei ole pitänyt huolta äiti eikä mummu ,näitä karsinassa pidettyjä lapsia on joita ei ole sängystä pois päästetty eivät ole vielä 2,5 vuoden iässä pystyneet kävelemään jne, Lapsia kun on ollut paljon ,samalla tapauksiakin on paljon. Tälle lastesuojelualalle pitäis ehdottomasto kouluttaa pätevää ja rakastavia ,lastensuojeluviranomaisia. Kun sosku vie lapsen ja tulee ilmi, että se oli virhetikki, on silloin vain nätisti pyydettävä anteeksi ja vietävä lapsi kotiin.