Tampere ei saa luopua Ihalan leirialueesta

Vieras

/ #57

17.01.2014 18:23

Ihalako on ainoa kaupungin omistama paikka, mikä ei ole kaikkien tamperelaisten käyttämä paikka. Onhan se tämäkin selitys. Entäs pulesjärvi. Koskaan en ole siellä käynyt, ei ole minun paikkani. Jos siellä on esitteen mukaiset 14 sähköpaikkaa, niin mitä tehdään, jos Ihalasta vedetään 21 vaunua sinne ja kesäkävijät lisäksi. Saattaa käydä niin, että kaikki halukkaat eivät paikkaa saa. Tämäkö se on kaikkien tamperelaisten paikka. Näitä tiloja/paikkoja löytyy Tampereelta hakemattakin, mitä kaikki tamperelaiset eivät käytä. Laitetaanko kaikki myyntiin. Jokainen ihalassa kävijä täyttää majoituskortin, ei luulisi olevan vaikeata löytää varma tieto vuotuisista käyttäjistä. Kesällä puhuttiin valvojan kanssa, että nythän on kävijöitä ollut ihan hyvin. Valvojan vastaus oli, ettei vuotuiset kävijämäärät paljoa vaihtele, että saattaisi sekin tieto löytyä, jos tahtoa riittäisi. Ei aukene minulle, mistä se säästö syntyy, jos alue jätetään tyhjilleen. Täytyyhän Ihalaan joku talkkari jättää joka tapauksessa.