Ei louhintatoiminnan laajennusta Ruskon Hujalaan

Henna Virkkunenkin ja kuntauudistuskin siunaa kaiken,voi muutta samankunnan alueellaa kauaskin.

/ #2 Louhinta suomalainen muoti-ilmiö

25.01.2014 10:34

Ruskon tapauksessa hyöty on ilmeisestikin haittoja paljon suurempi. Paljon suuremman haitan muodostavat huvilaeläjät, luonnolle,ympäristölle. Pilaavat ilmankin ja saastuttavat vesistötkin, meluavat ja humalassa ja huumeessa räyhäävät. Autoilla hurrataan hyvinkin pitkien matkojen taa edestakaisin,mikä melu ja haitta ruohonleilkkureista ja vesikoottereista rannoilla, mitä kaikemaailman melua saavatkin aikaiseksi ja haittaa. Näistä haitoista vähempi puhutaa.Lentokoneet kuljettavat lomalaisia ympäriinsä yötä päivää,vievät rahat ulkomaille.Niin,että Urpilaiselta uupuu valtion kassasta kolmemiljardia, jotkut puhuvat kakdeksasta, en tiedä sitten mikä on totuus, mutta itse olen vahvastikin sitä mieltä, että kassasta uupuu satamiljardia ja vaje kasvaa siitäkin todellakin kiihtyvällä vaudilla, että Urpilainenkin puhuu pian kolmentoistamiljardin menoleikkauksiata ja veronkorotuksista tulevan kevään RIIHESSÄ, korsun puolella puolella hyvävelijärjestelmä jakaa ne kaikessa hiljaisuudessa keskenänsä ja Urpilainen tarvitsee puhua uusia veronkorotuksia ja menoleilkkauksia.