Lapsilisään korotus!

tuulia paavola
oulu

/ #44 Sebastian Sönderholmille ja Tiina Raudaskoskelle

16.06.2008 10:42

En ole aivan yhtä mielt teijän kans tuost taloudellisesti valmiina olemisest kun hankkii lapsia. Minusta tuntuu jotenkin et suomen väestöstä puolella on jonkin asteisia taloudellisia vaikeuksia. Eikä kukaan ole, koskaan sitä myöten valmis hankkimaan lapsia. Jokainen minun mielestäni on ollut valmis henkisesti tekemään lapsen kerta sitä on alkanut odottamaan eikä ole tehnyt keskeytystä. Ei minun mielestäni raha ole aina ykkös asia vaan se et välittää lapsistansa ja yrittää tehdä heistä kunnon kansalaisia. Minun mielestäni on hienoa vaan jos tämä adressi toimisi kunnolla ja saisimme jonkin näköistä helpotusta. Myös tekin sebastian ja tiina jos joskus satutta olemaan henkisesti ja taloudellisesti valmiita laste tekoon. Mut teidän peri aatteella siihen voi mennä aika kauan jos ette sit ole kultalusikka pyllyssä syntyneitä. Olen nähes itse huomannu et rehellistä työtä tekemällä ja pitkiä työ päiviä tekemällä ei rikastu eikä taloudellinen tilanne kasva olen huomannu sen monessa suhteessa niin yh:na kuin pari suhteessa eläen. Huomasin myös sen et riippuu myös hieman ammatista et mitä tekee et voitko mennä töihin vai et. Huomauttaisin siinä suhtees et on lasten päivähoitomaksut jos työ paikka on kauempana joudut hankkimaan auton itsellesi siinä tulee lisä menoja verot ja vakuutukset eli ei se töihin meno ollutkaan aina niin halpa juttu varsinkaan näiilä bensa hinnoil parhaassa tapauksessa saat maksaa siitä kunniasta et menet töihin.