Pro Porvoon pienkeittiöt

Joku, joka on lukenut sen selvityksen

/ #31 Re: Re: Re: Re: Faktojen tarkistusta kiitos!

12.02.2014 15:20

#30: Maija Aatelo - Re: Re: Re: Faktojen tarkistusta kiitos!

Jos adressin talouspohja perustuu siihen oletukseen, että vastakkaisen näkemyksen faktat ovat epävarmoja ja siten VARMASTI virhellisiä, ollaan heikoilla jäillä.

Nuo kaksi lausetta ovat muuten ihan perus loppukommentteja lausuntoihin (tulevaisuutta ei voi absoluuttisesti tietää), sillä selvityksen tekijät eivät voi LUVATA juuri tarkalleen näitä kokonaiskuluja. Ihan vastaavasti kuin Legopaketin kyljessä, "Sisältää pieniä osia, eisaa antaa alle 3-vuotialle lapsille." Tämäkään ei tarkoita, että alle 3-vuotias alkaisi heti syödä Legoja ja tukehtuisi niihin aina saadesaan niitä käteensä. Perus lakitekstiä.

Ja miten muuten pienkeittiöiden kustannukset ovat yhtäkkiä absoluuttista ja täydellisen varmaa tietoa? Eikö niissäkin muka voi olla yllättäviä kuluja kun kerta tälle tielle lähdetään?

Odotan yhä, että adressin tietoihin lisätään puolueettomasti tutkitut ja tarkastetut tiedot kummankin mallin todennäköisistä kuluista.