KINNULAN KOLMOISSURMAAJAA EI SAA VAPAUTTAA

lohduta murhaajaa noilla sanoilla!

/ #20 Re: Älkää olko noin armottomia

15.02.2014 11:13

#2: yks vaan.. - Älkää olko noin armottomia

Toivottavasti nuokin lapset aikuisiällä huomaavat millanen isäukko on. Ja millanen akka menee naimisiin murhaajan kanssa...mä ainakin pelkäisin henkeni puolesta jatkuvasti...sairaita jotkut ihmiset. Ja on niin kauniisti sanottu että älkää olko niin armottomia...olikos latvala armollinen kun murhas mun sukulaisen?! Hei ihan oikeesti....työnnä noi sun armollisuudet jonnekin pimeeseen paikkaan koska voin omaisena sanoa että mua ei kiinnosta sen "katumukset"  sun muut p****puheet yhtään! Sekin vaan voivetteli menetettyä elämää eikä sitä että riisti julmasti kolmen ihmisen hengen. En viitti edes enempää kirjottaa mitä oon mieltä koko ihmisestä..mut toivon vaan et eksyy joskus pimeille kaduille ja saa ansionsa mukaan..harmi kun eivät sillon vankilassa saaneet sitä hengiltä. Yrityksestä kuitenkin kymmenen pistettä! Jätä noi lohdutuksen sanat murhaajalle..voitte sit yhdessä tuudittautua omiin satuihinne.