KINNULAN KOLMOISSURMAAJAA EI SAA VAPAUTTAA

/ #38 Re: Re: Re:

18.02.2014 23:20

#37: yks vaan - Re: Re:

Olet menettänyt sukulaisen kouluammuskelussa mutta silti et ymmärrä meidän omaisten kantaa asiaan. No hyvä että olet saanut rauhan ja voit unohtaa tekijän. Ajattele asiaa siltä kantilta että jospa tekijä ei oliskaan lopettanu itteään vaan istuisi neljätoistavuotta kaikista niistä tapoista ja kävelisi sen jälkeen vapaana ja "parantuneena" ihmisenä ulos vankilasta. Voitko sydämestäsi sanoa että oikeus on silloin tapahtunut?Kommenttiesi perusteella luulen että asia ei sinua vaivaa!? En minäkään olisi täällä vaatimassa pitempää rangaistusta murhaajalle jos hänkin olisi ymmärtänyt lopettaa itsensä. Mikä vielä parempi että olisi vaan ampunut itsensä eikä ketään muita.  Minulta ei vaan yksinkertaisesti löydy sympatiaa ketään tapajaa, murhaajaa tai ylipäätänsä rikollisia kohtaan! Itse ovat valintansa tehneet ja itse siitä kärsivät.  Meitä ei voida syyttää jos haluamme heille pitemmät tuomiot. Aina mietitään vankien oikeuksia mutta koska tulee se päivä että meitä omaisiakin mietitään?