Pelasta Koirametsä

huokaus

/ #13

12.07.2011 20:00

Se metsäalue on loppujenlopuksi sen verran pieni, ettei se millään muotoa "rajoita Helsingin kasvua" niin kuin joku väitti. Mutta toisaalta, on e sen verran iso, ettei siellä kuljeksita koiran jätöksien seassa, vaan se on luonnonvaraista metsää jossa kasvaa paljon marjoja ja sieniä (esim juuri nyt aivan valtaisasti mustikoita!). Jotenkin myös edellisiä tekstejä lukiessa välittyy että ko metsäalueella liikkuu muitakin kuin vain koiranomistajia (kun ovat kerran nähneet laittomuuksia). Ymmärtäkää nyt että se on pieni joukko koiranomistajia jotka toimivat väärin ja pilaavat näin ollen muidenkin maineen, eikä se ole mikään syy rankaista kaikkia (muutenhan rattijuoppojen vuoksi pitäisi lopettaa autoilu purkamalla teitä tai muuten laittamalla kaikki autoilijat ahtaalle...). Muitakin koirapuistoja ollaan jo kaavailemassa asuntoalueiksi mm Etelä-Haagassa ja Espoon puolella Perkkaalla. Joten koirametsä tulisi jättää rakentamatta, tai ainakin osoittaa sille uusi paikka.