Lapsiperheiden puolesta - Lapsilisät verottomana!

Vieras

/ #156

25.03.2014 19:59

tämä adressi on paikallaan,lasten etuihin ja köyhimpien etuihin ei pidä koskea,tällä tavallako hallitus luulee nostavansa Suomen suosta,ei todellakaan noilla rahoilla saada mitään muuta aikaiseksi kuin että köyhillä ei ole enää varaa syödä .köyhien lapset ei enää pysty harrastamaan mitään nyt viedään ruokakin pöydästä,törkeää todella törkeää.pistäkääpä stoppi yritysten veronkiertoon,niillä kellä varaa on on keinotkin perustetaan kaikenmaailman sisaryhtiöitä ulkomaille näin vältetään verot kotimassa ,siellä ne miljoonat piilee ja niillä Suomi voi vielä pelastua.mutta hallitus älköön tehkö tätä virhettä että köyhien oloja huononnetaan entisestään.luokkaerot sen kun jatkaa kasvuaan ,sillä on pitkät ja surulliset seuraukset ja se vaikuttaa meidänkoko maahamme. HALLITUS VAIHTOON ,ministerit vaihtoon ja sen myötä kansanedustajatkin.muuten meidän tavallisten ihmisten on oikea aika ryhtyä toimimaan emme hyväksy enää kaikkea mitä meille kerrtotaan ja tehdän,tämä maa on myös meidän köyhien.