PYSÄYTTÄKÄÄ HEMDE WEG! ''Fanaktio''

Turku

/ #71 !

20.08.2008 19:59

Okei oon lukenut nää kaikki kommentit ,ja täs on mun mielipide. Miksi ne tytöt jotka haluaa ei voisi ottaa paitoi pois? Ja voi herranjumala kun tää yks tyttö joka ei taida kestää sitä et TH:n pojat katsookin ilman paitoi olevii tyttöi eikä jotain emo-tyttöi jotka itkee silmät päästään koska pojat eivät katsoneetkaan heitä ,nii alkaa selittämään jostain poliiseista ja että vankeutta tai sakkoja voisi saada, hei ihankun TH:n keikalla olisi poliiseja(Ne on Tokio Hotel saksasta ei The Rolling Stones), ja tuskin poliisit tulisi kotoa hakemaan kyttikselle sen takia että oli rintsikoilla/bikini-yläosissa konsertissa, HEI CAMOOON! Mä en itse meinaa paitaa ottaa pois. Mutta sinäänsä hyvä idea koska tätä ei ole kumminkaan niin monessa maassa toteutettu , kuin valomerta tai kaiken maailman lappuja , niillä sitten meinasitte mieleen jäädä vai? Ehkä paidan otta pois ei ole kaikkista paras idea mutta onko teillä parempia ideoita mistä voisitte jäädä mieleen?
Ja sitten kanssa joku kirjoitti että tämän takia pojat eivät tulisi takaisin suomeen? Ööm, pojat ovat täysi-ikäisiä ja varmaan heitä hetkauttaa että tytöt ottavat paidat pois(olevat rintsikoilla) tai saisivat siitä jotain traumoja. Ja sitten yksi oli laittanut että joku valopää voisi avata rintsikat se on kyl sitten ihan noloa ainoastaan sille valopäälle kuka nämä avasi.Mutta kunnes keksitte jotain parempaa niin en muuta sano kun että KEEP IT GOING GIRLS!