Lapsiperheiden puolesta - Lapsilisät verottomana!

just joo...

/ #476 huolestunut

26.03.2014 21:54

Saimme lapsia hyvin ansioituneina yrittäjinä....ja mitäs sitten kävikään....kolme lasta ja itse kotona, mies sai syövän...ei ikinä tiedä mitä tapahtuu vaikka ois tilanne mikä kun lapsia saa, nyt ei oo helppo saada yritys uudestaan käyntiin kun vuoden jälkeen hoidot onneksi onnistuneesti käyty....itse kun käyn kaupassa niin näen niitä jotka ostaa muutaman kaljapullon keskellä päivää...itse olen ostamassa litran maitoa...pitäiskö satsata siihen että koitetaan kuntouttaa heitä jotka valtio elättää vuosikymmeniä siitä syystä että haluavat juoda, kun että otetaan pois heiltä....pieniltä...jotka haluavat harrastaa jotain...haluavat pysyä lämpiminä lapsilisillä ostetulla talvitakilla tai haluavat syödä..kyllä me pinnistellä osataan, eikä ainakaan täällä taloudessa osteta mitään tupakkaa, alkoholia, ei edes karkkia, mutta ilman sossun tukea pysytään pinnalla ja koitetaan elvyttää yritystä joka sairauden jälkeen jäi...tässä maassa on jo muutenkin ruoka/bensakustannukset aivan järjettömät muuhun maailmaan nähden...ei sitä että autetaan muita maita mutta milloin tähän maan asukkaisiin keskitytään..? Helposti sokeutuu ne päättäjät jotka elävät niin hyvin järjettömillä palkoilla ja unohtavat ketä heidät sinne on valinnu, eli me perustallaajat jotka luottavat siihen että "edustajat" pitäisivät meidät ja tulevaisuuden työntekijöitä tärkeinä..no sinne sossuun kai ne jotka ei elä enää tän leikkauksen jälkeen elä niin käänty...toivottavasti päättäjät ovat siihen varautunu heidän niin "upeissa" suunnitelmissa!