Lapsiperheiden puolesta - Lapsilisät verottomana!

yks loinen vaan, maalta

/ #488 Ymmärtämättömyytenikään ei riitä, vaikka kuinka haluaisin...ymmärtää..

26.03.2014 23:15

Hallitus...jaa-a. Vasemmistoliitto lähti (ihan oikein), kristillisdemokraatteihinkaan ei enää voi luottaa, kokoomus ja sdp ovat sanonko mitä....en sano ääneen... niin sapettaa. Katainen ..jaa-a...en ees uskalla kommentoida mitä mieltä olemme hänestä mieheni kanssa. :) Hän ei pidä kotiäitejä minään. On eräässä haastattelussa sanonut, että kotiäidit ovat loisia! Että kun tuo kommentti kiukutti. Me olemme valinneet aivan vapaaehtoisesti tämän ajan ja työn...kotiäitiyden ja Katainen on valinnut pääministerin tehtävät.. Voi hyvänen aika sentään. Saisimmeko me kotiäiditkin 20 euron palkankorotuksen? Emme vaan menetyksen! Enkä edes ole vaatimassa mitään lisäkorotuksia. Kyllä me olemme pystyneet elättää perheemme, maksaa asuntolainaamme, on vaatteet, ruokaa, mutta pikkuhiljaa on pitänyt katsoa, että mitä ruokaa sitä ostaisi ja tarjouksien perässä käydä.. Olen ikionnellinen meidän viidestä lapsestamme vanhin nyt 12 v ja nuorin 2v. Kyllä sen olemme huomanneet, että parempaan suuntaan ei ole mennyt mikään..vain pahempaan! Siis yhteiskunnannäkökulmasta.. ja voi sitä surua ja muresta, kun pitää entisestään kiristää vyötärön nyörejä...ja miettiä aina nuita laskujen maksuja.....koska eräpäivä, mitenhän käy.....Onneksi aurinko paistaa ja se kohentaa mielialaa ja onnellista on, että lapset ovat saaneet olla suht koht terveinnä.. Kyllä se tästä mutta on pakko vielä laittaa, että niin ärsyttää tuo Kataisen kommentti aina, että työllisyyttä pitää lisätä....no sanoppas muuta, tuntuu kyllä ,että tällä tavalla sitä ei lainkaan lisätä vaan tulee lisää työttömiä..no aika sen näyttää..toivotaan kuitenkin että ei. Anteeksi tämä pöhkö kirjoitukseni, mutta oli pakko jotakin laittaa. Helpotti mieltäni ees pikkuisen.. Saa nähä miten hallitukselle käy. Pääsöö päläkähästä..