KANSANEDUSTAJIEN PALKASTA POIS25%NYT SÄÄSTELLÄÄN!

Kyllästynyt

/ #160 Re:

27.03.2014 19:12

#98: Valivali -

Valivali ei taida tajuta koko tämän palkkakysymyksen pointtia. Tuskinpa kansalaiset ovat kateellisia sille että joku ansaitsee hyvin, vaan tyhmiä kansalaisia v.....aa se että nämä omia etujaan parantavat herrat ja narrit eivät oikeasti tee mitään tavallisen duunarin tai huono-osaisen eteen vaan parantavat omia elinehtojaan ja hyväosaisten elinehtoja. SE tyhmiä kaduntallaajia v ......aa! Ei mikään oikeustaju voi hvyksyä sitä että niiden palkkoja ja palkkioita, jotka muutenkin pärjäävät h.....tin hyvin, nostetaan samaan aikaan kun juuri ja juuri hengissä pysyvän ihmisen ehtoja huononnetaan Tästä on kyse, juntti. Aina ovat ne jotka ovat pärjänneet elämässä hyvin huutelemassa että kritisoijat ovat kateellisia. Ei kyse ole kateudesta, ei aina tai paremminkin tosi harvoin, vaan OIKEUDENMUKAISUUDESTA. Mutta turhaa on puhua tietyille, etuoikeutetuille ihmisille oikeudesta oikeudenmukaisuudesta; sehän on noille ihmisille tuntematon käsite . . .