KANSANEDUSTAJIEN PALKASTA POIS25%NYT SÄÄSTELLÄÄN!

Vieras

/ #172 Re:

27.03.2014 22:11

#1: -

Lähtisin välittömästi mukaan kansalaisaloitteeseen! Ei tässä touhussa ole mitään järkeä! Aina vaan köyhät köyhtyy ja rikkaat rikastuu! Nyt niiltä rikkailta siitä palkasta pois ja niiden verotusta kiristämään! Järkeä ja viisaampaa porukkaa pitäisi sinne eduskuntaan saada. Tuloja leikataan ja veroja nostetaan aina vaan uudelleen, me köyhät aina vaan kärsimme enemmän. Kuinka kauan tätä kestämme? Ei sen näin pitänyt mennä. Kohta ei ole rahaa tehdä enää yhtään mitään, tiukkaa jo tekee pysyä hengissä. Pidin enemmän markka-ajasta. 1900-luvulla asiat oli toisin, paljon paremmin. Oli varaa syödä, ostaa bensaa ja ajella, sai jopa pidettyä joskus hauskaa ja nautittua elämästä, olla iloinen toisin kuin nyt. Nykyään täytyy vain koko ajan karsia jotakin pois, ei näin!!! Suomi on muuttunut. Enemmän tukia ja vähemmän veroja vähävaraisille, lisää työpaikkoja, halvemmat hinnat, palkankorotukset pienituloisille, mutta siis ennen kaikkea suurituloisten palkoista pois ja niiden verotusta kiristämään niin asiat olisivat jo paremmin. Jokainen ihminen on yhtä tärkeä. Palkkojen pitäisi olla tasa-arvoisempia.