Reposaaren koulu on säilytettävä!

Manala

/ #82

05.04.2014 12:47

Niin se vaan menee,"ihmisillä"vaan on tapana unohtaa kun vähän saadaan vaikutusvaltaa sekä "paremma paikan"vaikka ei muuta ko karhuvaakunan päätöksen teossa tai"virassa",mistä ja miltä paikalta on lähdetty.Esim Aulis Laaksonen(vas)huom.sama "firma"ko "Furkal"julkisuudes eri linjoil,millai todellisuudes?Aulis Laaksonen työura"karhuvaakunalla"ensi kaupungin lakimies,eli jatkoi Juhani Leinon menestyksekästä uraa(sanoi Manalalle suoraan tämän ollessa töisä yhdistämässä hänen "lika kaivojaan"viemärilinjaan,en voittanut ainoatakaan oikeusjuttua ollessani porin palveluksessa)se o semmost,mut millai Laaksosel kävi kutsu Manala puheilleen keskustelee Tahkoluodon Syväsatama padomurtumisest no juttu eteni siihe pisteesee et mua kuulusteli oikee 2 "Todellista"Lainoppinutta ja sen myötä pitkän vuosia kestäneen oikeusprosessin jälkeen ysikyt luvul Karhuvaakuna sai 37miljoonaa rahaa jutun voittamisesta,sen myötä tää "kommari sai kaupunginjohtajan aseman sen jälkeen "Toimialajohtajaksi"eikä edes osaa hävetä vaa ny huutaa pää punasenas et lopettaa kouluja,onpa hurja mies,mut iha vaa tiedoksi,eräs"Autio Padon"murtumisen toteuttajista(aiheuttajista)on päättänyt nimittäin minä Jouko Takkunen eli jos on valtaa ja vaikkei oliskaa ni minun lapseni Eetu 5v ja Milla7v ei käy ,toistan ei käy päivääkään"ala astetta Pihlavassa,sillä ei voi olla tarkoituksen mukaista,että heidän yksinhuoltaja äitinsä joutuu miettimään kuinka ne siellä"Pihlavassa"pärjää,saati koittaa nukkuuko on tullu teholt"yövuorost ja pitäs vähä nukkuuki ko viel väh 3yötä jäljel ja just elvytti2"Walluu ja 3 Vasama "leiriläist"edellisen yön elävie kirjoihi(Kominust ny eiol ko kunna töihi ja niihinki heikosti ko joltai taholt "erotellaa ja varotellaa,mut mielestäni ole tehny iha riittävästi"Taloudellista etua Karhuvaakunan eteen näiden 27v.aikana,että on kanttia vaatia ,että kaikki lopetus listalla olevat"KOULUT"on säilytettävä.Säästöä voidaan hakea jostain muusta,eikä "Todella tarvi kaukaa hakee ideoita lyllä riittääT.