STOP Ortelan koulun lakkautukselle!

Häpeä, Hämeenlinnan kaupunki!

/ #18 Ortela säilytettävä koulukäytössä!!!

10.05.2014 18:35

Järkyttävää lukea ja kuulla pienen, upean, elinvoimaisen, idyllisen koulun mahdollisesta lopettamisesta! Oma lapseni pääsi opiskelemaan ekalle luokalle juuri Ortelaan, josta olimme ikionnellisia! Opettajat ovat loistavia ammattilaisia, samoin rehtori ja myös henkilökunta tuntee lapset. Rakennus on ihana, kaunis, todellakin säilyttämisen arvoinen! Pienessä koulussa on turvallinen olo pikkuisella koululaisella, ja kun kaikki tuntee toisensa, myös pian tartutaan epäkohtiinkin. Lisäksi Ortela kuuluu Kiva koulu-järjestelmään, joka omalta osaltaan auttaa koulukiusaamiseen puuttumiseen nopealla aikataululla. Oma pieni ekaluokkalaiseni olisi tuntenut suurta turvattomuutta suuressa, monen sadan oppilaan koulussa.. Toivottavasti tätä päätöstä ei ole jo "nuijittu" valmiiksi etukäteen, vaan todellakin asiaan voimme vielä vaikuttaa!Ongelmat kasvavat, kun koulun koko kasvaa, silloin sitä sitten todella tarvitaankin näitä erityisosaajia/opettajia, joiden tarpeella mm. nyt tätäkin päätöstä(?) perustellaan. Sehän on selvä, että kun laitos suurenee, ongelmat suurenevat myös! Pelastetaan Ortela!!! <3