Auroran päivystys säilytettävä!

Vertaistukea pommintekopalstoilta?

/ #2 Harhainen päätös

01.06.2014 19:50

Jos jonkun mielenterveyspotilaan henki on tai on koskaan ollut sinulle kallis, allekirjoitat tämän addressin. Mulla on kymmenen vuoden kokemus jos jonkinlaisesta "kriisiavusta", ja Aurora on AINOA paikka, jossa mut on aina saman tien otettu sisään, jossa mun hätä on otettu aina tosissan ja jossa olen aina saanut apua. Voisin arvioida, että mun henki on pelastettu Aurorassa useammin kuin kerran.
Ja vaikkei näin olisi; vaikka mun ja kaikkien mielenterveyspotilaiden henkiinjäänti olisi sulle yhdentekevää; niin muista, että SÄ tai sun läheisesi voi joskus joutua tapaturman tms. takia Haartmanin tai Marian sairaalan päivystykseen, jossa vastedes teitä on vastassa mm. vaikeasti harhaisia ihmisiä, joiden päiden sisäiset äänet kehottavat heitä tappamaan kaikki.

Toivon, että mahdollisimman monta allekirjoitusta keräämällä saamme edes jonkun sosiaali- ja terveyslautakunnan jäsenen ymmärtämään, että päätös lakkauttaa Auroran sairaalan psykiatrinen päivystys on hengenvaarallinen ei vain mielenterveyspotilaille vaan KAIKILLE Haartmanin ja Marian sairaalan päivystyksen potilaille ja henkilökunnalle. Allekirjoita ja jaa. Kiitos.