ISRAEL ELÄKÖÖN - ISRAEL MUST LIVE!

Tero K

/ #274 älkää nyt viitsikö

12.08.2011 19:20

Tällä hetkellä juutalaiset ovat samanlaisia kuin natsit.he pyrkivät palestiinan kansan järjestelmälliseen hävittämiseen ja kansanmurhaan.Ja te tekopyhät vetoatte sokeasti raamattuun.Vääristelette tuota pyhää kirjaa enemmän kuin musta mestarinne lucifer konsanaan.tuomitsette arabit ja olette valmiit totisesti heittämään ensimmäisen kiven.Jeesuksen kuolema meidän syntiemme puolestamme oli suurta vaan näkisin ,että hänen ylösnuosemuksensa taivaan kuninkaaksi oli suurempaa.Hyttysen te siivilöitte mutta nielaisette kamelin!Teidänkaltaistenne ääliöiden tähden tämä maailma on helvetti.Luette raamattua ja siteeraatte sitä kovaan ääneen, kun se teille sopii.Ette te tiedä koraanin ihanuuksista ja vähät välitätte suvaistsevaisuudesta ja rauhasta.Te väärät profeetat, kyykäärmeiden sikiöt.Ei juutalainen ihminen ole sen parempi kuin kukaan mukaan.Ihminen punnitaan tekojensa perusteella ei syntyperänsä.olen tavannut juutalaisia idiootteja ja olen tavannut viisaita rabbeja.Rabbien mukaan joita olen tavannut siionismi ei totisesti ole jumalasta lähtöisin.kaikki elämä on pyhää vaan jumala antoi ihmiselle vapaan tahdon,ettekö te tosiaan näe mitä teidän ns. pyht juutalaisenne tekevät arabeille.osa juutalaisista on todellakin paholaisen kätyreitä.he tappavat ja pommittavat palestiinalaisia.laittavatpa vielä pienet ja viattomat lapset kirjoittamaan heprealaisia kirouksia pommien kylkiin.ja te hyväksytte sen.jolla on korvat se kuulkoon.minäkin olen tietysti tässä vaiheessa teidän mielestänne kerettiläinen.ansaistsenpa helvetin tulen koska olen eri mieltä miten pyhää raamattua tulkitaan.ja niin sinä jo tuomitsit minut ikuiseen piinaan ja hammastenkiristykseen.asetit siis itsesi juuri oikeamielisen tuomarin asemaan ja katsoit ,että viisautesi ja vanhurskautesi on suurempi kuin rauhan mestarin jeesuksen kristuksen.näin olen siis osoittanut tekopyhyytesi.olet valmsi syrjäyttämään kuningasten kuninkaan.ole hyvä ja anna se minulle anteeksi...mutta sitähän sinä et tee.vaan kirjoitat viestin jossa höpiset jotain mikä nyt sinule sattuu sopimaan.ei jeesuksen kuolema vaan elämä.ei kärsimys ristillä vaan tyhjä hauta.se on minun mielestäni kauneinta.jeesus voitti kuoleman.hän on elävien herra ei kuolleiden.eli anna palaa ja uhkaa minua helvetilläsi.sinnehän kaikki jotka eivät ole samaa mieltä kanssasi joutuvat.onhan viisautesi kuin salomolla.