EI Tom of Finland -postimerkkiä Suomeen!

Vieras

/ #2137 Maailmanvaltaus meinikiä

10.06.2014 05:24

Kyllä ei jätä kiveä kääntämättä nämä homoilun "maailmanvaltaus" urakoitsijat. Nyt ne käy meidän mummojen ja pappojen kimppuun!!! Varokaahan, ettei sopivasti kiukkuinen mummo ala keppeillä näyttää tietä ovelle, moisia kuunnellessaan.:) Seksuaalisuus kun ei vanhainkoti asukkailla enää ole elämää pyörittävä "voima".

Lainaus Setan sivuilta:
Yhdenvertainen vanhuus on Seta ry:n, Mummolaakso ry:n ja Suomen Karhut Fin-Bears ry:n kolmivuotinen hanke, jonka tavoitteena on lisätä tietoa sukupuolen ja seksuaalisen suuntautumisen moninaisuudesta niin vanhuspalveluissa työskentelevien, alaa opiskelevien kuin kanssaikääntyvienkin keskuudessa. Hankkeen puitteissa koulutetaan, tiedotetaan ja tehdään tutkimusta. Näymme tapahtumissa, oppilaitoksissa ja vanhuspalveluyksiköissä.

Vakavasti, mikä mielenmuokkaus ja manipulointioperatio! Jos kaikki olisi niin luonnolista ja oikeaa kuin mitä yritetään väittää, tarvittaisiinko moista aivopesua? Tuskin.