Kaj Kunnas ulos jalkapallon mm 2014 selostamosta!

Tazjunta

/ #31 Mikäli muutosta halutaan on kiire

14.06.2014 22:23

Mitähän tämäkään hyödyttää. Näin on vain valitettavasti todettava. Kun Ylellä menee huonosti niin "eduskunta" tarjoaa lisää rahaa ja korottaa Yleveroa.

Minun puolesta Kaj Kunnaksen saisi heivata minne haluavat, kunhan ei enää selosta. Tilalle haluaisin Yleleäisitä Tero Karhua. Kaverilla on sentään tietämystä, pelinlukutaitoa ja innostusta selostamossa.

Masinoikaa nyt sitä palautetta Ylelle myös suoraan http://yle.fi/urheilu/palautetta_yle_urheiluun/6189875 Ehkä mielen osoitus Ylen edustalla pasilassa voisi auttaa myös asiaa.

Ylen ohjelmatietojen mukaan Kaj Kunnas on seuraavan kerran äänessä Torstaina 19.6 Kolumbian ja Norsunluurannikon välisessä ottelussa. Jotta Kaj Kunnas ei selostaisi enää edes tuota peliä tai vähintään sen viimeisenään näissä kisoissa niin nyt on oikeasti kiire. JOTEN SITÄ PALAUTETTA MENEMÄÄN YLELLE! Palaute osiot, facebook ja twitter. Sitä tarvitaan ja paljon. Adressia pitää myös mainostaa, jotta siihen saadaan paljon nimiä nopeasti.

Itse olen lähettänyt useamman palautteen jo paljon ennen MM-kisojen alkamista selostuksista, mutta tässä on tulos. Luulisi Ylenkin jossain vaiheessa siirtyvän tekoihin.