Adressi Päivi Räsäsen erottamiseksi ministerinvirasta

/ #3601 Re:

18.06.2014 04:47

#1: -

No juu samaa, kuin Räsänen ehdotti joku muu henkilö eli yliopiston professori ja se sai paljon myönteistä julkisuutta. Koko Räsäs asiasta ei edes mainittu siinä yhteydessä ja sitten joku on kehdannut perustaa tälläisen pelle adressin, jota jotkun tietämättömät tukee. Kyllä tämä Räsäsen ehdotus aukioloajoista olisi ihan hyvä. Ne ravintolat voisi ihan hyvin aukaista ovensa aiemmin, jotta nukkumaanmenoajat aikaistuisi ja ei ihmiset kerkeäisi niin paljon tehdä tuhoa. Miten tätä edes kehdataan laittaa perheväkivallan piikkiin. Jos perheessä on sellaista ongelmaa niin ne ei ainakaan poistu sillä, että joku menee ryyppäämään onnellisena ja luulee sillä kuittaavansa ongelmansa. Haha... Tässä on nyt joku muu syy taustalla, kuin mitkään todelliset syyt tämän adressin perustamiseen ja suomalaisten alkoholin viimeiseen asti tukemiseen. Heti jos vähän puuttuu ihmisten terveysongelman syyhyn niin on joku pelle tekemässä siitä numeroa ja tekee vielä Räsäsestä pääpirua, kun tämä olisi oikeasti hyvä idea vähän kontrolloida ihmisten juomista, jos he eivät itse sitä tajua tehdä.

Perheväkivalta on jo ihan hyvä syy siihen, että juomiseen tulisi puuttua ajoissa. Tätähän Räsäsen ehdotukset tukee, ettei ihmiset kokisi tätä pas*** alkoholin liikakäytöllä. Onko hän silti kieltänyt teiltä tätä Luojan luomaa eliksiiriä? Mielestäni hän lääkärinä on huolissaan ihmisten terveydestä, kun tiedetään millaiseksi juoppolaksi suomi on menossa ja minkälaisia ongelmia siitä on seurannut. Ei hän ole kieltämässä alkoholia vaan puuttumassa sen liikakäytön vaaroihin. Toki jokainen silti itse päättää loppupeleissä mitä asialle tekee. Haluan siis antaa tukeni Räsäselle täällä vihamiesten luukussa.