Tampere ei saa luopua Ihalan leirialueesta

Vieras

/ #90

30.07.2014 15:17

Olen käynyt ihalassa sen aukemisesta asti. Isä kävi ensin yksin ja sen jälkeen vei perheensäkkin sinne. Tällä hetkellä meidän suvusta kävijöitä ihalassa 4 sukupolvea ja olisi synti ja vääryys jos Ihala kenkätään jollekkin. Mielestäni alue pitää säilyttää virkistäytymis paikkana pirkanmaalaisille,ei pelkästään tamperelaisille jolloin menekki olisi vieläkin suurempaa. Kaikki kelle itse olen paikasta kertoneet ovat siellä ruvenneet myös käymään. Miksi tampereelle pitää rakentaa tyhmiä tunneleita jotka nielevät tuhottomasti rahaa ja sitten joudutaan mukamas luopumaan retkeily alueista. Tampereellekkin puhuttiin aluksi tunneli tai raitiovaunu eli joko tai ja nyt ollaan kyhäämässä molempia. Tampereen kaupungin johtaja,permestari ja muut kunnan pamput saisivat käydä alueella ennen kuin täysin tietämättöminä alkavat äänestämään alueesta. Monikaan ei ks paikasta ollut edes tietoinen ennen äänestystä. Ei kaikilla ole varaa ulkomaan matkoihin tahi kylpylälomiin. Ihala silloin hyvä ja edullinen ratkaisu. EHDOTTOMASTI PIDETTÄVÄ NYKYISELLNSÄ EIKÄ SAA MYYDÄ!!!!! T: Tuija Hannula