Hollannin pedofiilipuolueen kieltäminen

vantaa

/ #140

08.12.2008 18:13

terveisiä kaikille niille saivartelijoille, jotka eivät kannata tätä adressia demokratiaan ja sananvapauteen vedoten ja niille pedofiileille, jotka tosiaan voivat yhtyä tällaisen puolueen mielipiteisiin: ymmärrättekö millainen vaikutus tämän puolueen toimilla voisi olla nimen omaan ihmisiin joilla ei ole sananvapautta äänestää, ja jotka eivät voi olla osallisena demokratiaan, tai mitenkään vaikuttaa itseään koskeviin asioihin? kuinka moni lapsi tosiaan saa itse päättää osallistuuko pedofiilin toimiin?
kuka lapsi (ja älkääpä nyt saivarrelko siellä että kyllä 14-17 vuotias jo ymmärtää mitä on tekemässä) todella muka ymmärtää mistä siinä on kyse?

ja korjatkaa toki, jos olen väärässä: eikö pedofiilipuolue mahdollistaisi sen että seksuaalinen teko lasta kohtaan tulisi lailliseksi? jos näin on (ja korjatkaa toki taas jos olen väärässä) eikö se olisi MELKO ristiriidassa ihan vaan senkin takia koska perustuslaissahan taataan kaikille vapaus päättää omasta seksuaalisuudesta ja ruumiista (johon nämä neropatit jotka ei syystä tai toisesta allekirjoita tätä adressia itsekin vetoavat), mutta tosiaan kun aiemminkin kysyin, kuka lapsi MAHDOLLISESTI päättää itse oma-aloitteisesti ja vapaaehtoisesti harrastaa seksiä omien vanhempiesa ikäisen henkilön kanssa?

ja miten kukaan ikinä voi ehdottaa, ettei tämä muka vahingoita lasta, tai jätä elinikäisiä traumoja? surettaa ajatella että on ihmisiä jotka eivät puolusta niitä, joilla ei ole itsellään mahdollista pitää omia puoliaan.

ajatelkaa asiaaa vaikka näin: joku älypää keksisi perustaa puolueen joka puolustaisi kaktuksien työntämistä seksuaalirikollisten rektumiin ja äänioikeuden poistamista näiltä "vapaustaistelijoilta". siinähän sitten ruikuttaisitte demokratiasta ja sananvapaudesta