Tienaatko alle 2600e/kk? Allekirjoita siis.

Haistakaa #&*%€ koko valtiovalta...

/ #1084 Joopajoo

26.08.2014 11:52

Mitä ihmiset valittaa jos on yli 2000 euron tulot kuussa?

Itse asun paikkakunnalla jossa julkinen liikenne on aina ollut huono eli auto on lähestulkoon pakollinen. (Julkinen liikenne = Prisman ilmaisbussi kulkee lähimmältä pysäkiltä kerran viikossa) Töissä kun kävin niin käteen jäi hikisesti 1200 euroa josta piti maksaa vuokra, auton verot, bensat, vakuutukset jne jne eli elämiseen saattoi jäädä parhaimmilaan 500 euroa/kk (joka tuntuu unelmalta nykyiseen). Nyt työttömänä tulot 800 euroa kuussa ja samat maksettavat edelleen....

Kaiken tämän lisäksi veroja korotetaan joka asiassa eli tällänen perus tallaaja jää tyhjin käsin joka ikinen kuukausi.

Minun korviin tollanen edes 1500€/kk käteen olis ihana asia niin sais ees kerran päivässä syötyä lämpimän ruoan, eikä viikko tolkulla makaronia ja ehkä jopa leipää, jos sitäkään.

Saatika että pääsis edes uusia EHJIÄ vaatteita ostamaan noiden vanhojen rytkyjen tilalle. Se tapahtuu ehkä joulukuussa jos hyvä tuuri on veronpalautuksista riippuen. Tosin, tarviihan sitä rahaa jouluksikin eli uudet vaatteet voi jäädä haaveeksi vain.

Voi tsiisus sanon minä ja mökötän kotona kun rahattomana ei mitään pysty tekemään eikä mihinkään menemään.