Tienaatko alle 2600e/kk? Allekirjoita siis.

Johanna

/ #1200 Tuliski 2100!

30.08.2014 20:17

Voi en edes muista milloin tilillä olisi ollut 2100 euroa rahaa!!! Hoitovapaalla tilille ropsahtaa 300 euroa, siis KOLME SATAA EUROA KUUSSA!! Työttömänäkin saisi huomattavasti enemmän!! Tai sossun kautta... Ja kaksi lasta täällä, 1,5v. ja 8v joten en toki voi ihan itselleni tuota hurjan suurta rahaa omia. Mies toki käy töissä, mutta eipä sillä rahalla juhlita, kun kaikki auton osamaksut, vakuutusmaksut, sähköt yms. menee siitä. Ja maalla asutaan (keskustaan 20km, eli polttoaineeseen menee myös melkoinen summa kuukaudessa). Kaupungissa ei tarvis huolehtia lämmityskuluista tai jätemaksuista tai monesta muusta seikasta mihin maalla rahaa menee. Ja eläimiäkin on useampaa laatua, niidenkin ylläpito maksaa, vaikka osa on toki ihan kesäeläiminä, pakastimeen syksyllä...se minkä säästää, ettei tarvitse ostaa tehotuotettua lihoja yms. talven aikana kaupasta on tietysti mennyt eläinten ruokkimisessa kesän aikana jo moneen kertaan...mutta vähitellen, ei näillä tuloilla isoja summia pistetä yhtäkkiä yhtään mihinkään.

Ja sitten lapsiperheiden tukia vielä leikataan!!!! 300 eurosta mikä käteen kuukaudessa tulee, ei ole liiemmin leikattavaa!!!