Länsimetron jatkohanke - Sammalvuoren tuhoaminen estettävä

tyytyväinen asukas

/ #53 IHMETTELIJÄ #52, ÄLÄ IHMETTELE VAAN TOIMI !

08.11.2014 21:21

"Ihmettelijä" hyvä, ei kannata jäädä ihmettelemään ja seuraamaan nimettöminä esiintyvien ihmisten mielipiteitä erilaisilla nettipalstoilla !Siinäpä sitä ihmettelyä riittääkin.

OTA SELVÄÄ ASIOISTA. Hanki asiantuntijoiden ja virkamiesten lausuntoja ja selvityksiä Länsimetrosta, Sammalvuoresta ym.ym.

Tätä materiaalia on runsain määrin, vuosikausia kertynyttä, vanhempaa ja tuoreempaa, eri alojen asiantuntijoiden laatimia selvityksiä. Satoja ja tuhansia sivuja selvityksiä...

Joitakin saa käsiinsä helpommin, joitakin saa tavallinen kuntalainen  pyytämällä pyytää esim. kunnan virkamiehiltä, vaikka heidän kuuluu virkansa puolesta muu materiaali kuin salassapidettävä antaa.

Jos seuraat sivusta, niin seuraa sivusta, mutta älä ota kantaa, jos se on vain MUTU-tuntumaa.

Olen itse tutustunut runsaaseen määrään ko.materiaalia, kunnan asukkaana, koska voin muodostaa järkevän mielipiteen vasta asiatietojen perusteella, faktojen perusteella. Olen ottanut yhteyttä asiantuntijoihin ja kunnan viranhaltijoihin ja luottamushenkilöihin, kun joku asia on vaatinut lisäselvitystä.

Epäystävälliseen kohteluunkin on syytä varautua yhteydenotoissa joihinkin espoolaisiin virkamiehiin.

Olen ollut yhteyksissä myös useaan kansanedustajaan ja ministeriin Länsimetron ja Sammalvuoren metrovarikon tiimoilta. Sain erittäin hyvää tietoa ja valaistusta asiaan.

Työtä tämä on vaatinut ja aikaa ja rohkeutta.

Kaiken tämän jälkeen olen tullut siihen tulokseen, että olen allekirjoittanut adressin Sammalvuoren puolesta.

Kuulema tähän mennessä sen on tehnyt yli 700 ihmistä.