Citykanit suojeltava!

Vieras

/ #22

23.11.2014 17:58

musta tuntuu tosi pahalta toi järjetön citykanien metsästys. ei rottiin tai hiiiriinkään suhtauduta yhtä typerästi, miten ihminen voi olla miin hellyttäville otuksille niin äärettömän juloma? ei ne pahojaan pure taimia, se on niitten luonto. oltiin Baltic Princessillä, Upea laiva muuten, mutta listalla oli jänis jotain - en mene kyseiselle laivalle enää, ennenkuin ne poistavat jäniksen ravintolan listalta. Mua itkettää pelkkä ajatuskin citykaneista. löytyykö mulle hengenheimolaista? Onks ketään, joka rakastaisi yhtä paljon ja vilpittömästi kaneja tai jäniksiä? voi vaan rukoilla, että Taivaan Isä pitäisi huolen citykaneista. IHmisten pitää ja täytyy suojella kaneja, noita hellyttäviä tuhisijoita. Jos se musta olis kiinni, niin antaisin kodin kahdelle söpolle kanille, jotka eivät pelkää koiria. Murusta tuskin on riesaa kanille, mutta sissistä sen sijaan voi olla, mutta kanin ottaminen sopisi mun nykyiseen elämäntilanteeseeni, koska valvon öisin ja nukun vastaavasti pitkään. toivottavasti adressi menis läpi. enemmän rotista ja hiiristä ja koirien ulosteista on riesaa, kuin pienen kanin nakeramisista.