Kansanäänestys sukupuolineutraalin lakiehdotuksen kumoamiseksi

Äärimmäisen huolestunut

/ #12 Kenen etu? Kenen tuska?

02.12.2014 19:24

Minkä takia media koko ajan muovailee asiat oman tahtonsa mukaan? Ihan niin kuin mukamas pelkästään kristilliset ja perussuomalaiset olisivat perinteisen avioliiton kannalla. Kyllähän täällä Suomessa monet muutkin muista puolueista (ja ei mistään puolueesta) tajuaa miten mielettömästä asiasta on kyse. Että yli 99% kansasta olisi uhrauduttava kärsimään perhe-elämässään ja koulussa ja oikeudessa ja tarhassa ja jokapaikassa siitä että haluaa elää isä, äiti ja lapset malliin.

Käytännössä se sp. vähemmistö ottaisi oikeuden itselleen mainostaa omaa tapaansa yhtenä tasavertaisena asiana JOKA PAIKASSA. Se ei riitä! Sen seurauksena mm  koulussa opetettaisiin  että valitse näistä monista eri vaihtoehdoista missä muodossa haluat elää. Voi lapsi raukkoja. Kukaan ei välitä heistä. Heiltä ei kukaan kysy haluavatko oman isän ja äidin. Jokainen TIETYSTI haluaa isän ja äidin. Vaikka vanhemmat eroaisi, siltikin lapset tietävät kuka on heidän isä ja äiti ja yleensä tapaavatkin molempia.

Siis kenen etuja tuo hanke ajaa? Ja kenen elämät se murskaa?   Ja keiden kustannuksella?

Mitä tapahtui Kanadassa? Mitä tapahtui  Massachusetts´ssa? -joissa laki on ollut 10 vuotta voimassa. Euroopan maissa ei ole vastaavaa VIELÄ nähty, mutta suunta on taatusti sama ja vauhti on ilmeisesti kiihtyvä.

Miksi näistä asioista täällä Suomessa vaietaan? Kansalle ei ole kerrottu! Selvä "tabu"