Kansanäänestys sukupuolineutraalin lakiehdotuksen kumoamiseksi

08.12.2014 18:54

#157: - Re: : Re: Homolain seuraamukset kauheat

Muuten huomattava,  että vaikka Ake Green  tuo asian Raamaatullisessa valossa
"munaskuitaan" myöten ilmi.   Hän korostaa,  että tuomio ei ole meidän!
Voin sanoa tähän amen.  Olen saanut maistaa tämän tuomion todellisuuden olemassaoloa omassa historiassani, mutta   sitä eivät asioita kevyellä liberaalikatsannolla  mieltävät  pysty millään tavalla käsittämään.

Se antaa aivan toisen ulottuvuuden koko kysymykseen. Koska Jumala ilmaisee  itse ihmiselle tämän voimakkaimman tuomionsa,  aivan konkreettisesti tunne-elämään ja mieleen asti,  jos suostuu luovuttamaan elämänsä ohjat hänen käsiinsä.  Pintapuolisen Jumalauskon vallitessa tämä ei toimi,  on siitäkin kokemusta elämän varrelta.  Vaatii sitä vanhanaikaista elämänsä antamista.  Silloin Jeesuksella on etäispääte todelliseen arkipäivän elämäämme!

homoseksuaalien olevan ”pervertikkoja, joiden sukupuoliviettiä  Jumalan vastustaja  käyttää aseenaan Jumalaa vastaan”. Saarnassaan Green esitti myös, että ”me emme saa tuomita näitä ihmisiä, koska Jeesuskaan ei tuominnut heitä, vaan hän osoitti syvää kunnioitusta kaikille kohtaamilleen ihmisille”.[5]

T
ämän massiivisten valtojen läsnäolon ja taistelun tulee pieni ihminen silloin tietämään ja joutuu tilanteeseen,  jossa on pakko ratkaista asia,  ja laittaa piste konkreettisesti.