Turvaa lasten koulutie Vantaan Ullantiellä

Liikennetonttu

/ #38 Re: Ei ongelman ydin.

11.12.2014 11:15

#6: Taksari - Ei ongelman ydin.

Taksimies !Olet harvinaisen onnekas ja esimerkillinen autoilija ! Muistappa vain ,että Kehä 1:n ei ole sinunkaan pihatie, jolla on mm. lasten ja liikuntarajoitteisten pakko liikkua ja kaikilla ei ole varaa käyttää taksipalveluja jokapäiväisesti. On selvää, että jos ja kun Ullantietä korjataan niin se houkuttelee entistä enempi läpiajoliikennettä sekä vastuuttomia ylinopeuksiin.Kaupungin päättäjäviranomaisten on kuitenkin syytä ryhtyä tekoihin, asukkaille on kaikin keinoin yritettävä taata turvallinen elinympäristö. Jalankulkuliikenne ei kuulu vilkkaalle "moottoriajoneuvotielle " Tarttis tehdä pikaisesti jotakin. Yhteikunnalla ja Vantaalla on lähes kaikkialla rahapula. Kaupungit rakentavat uusia asuinalueita , mutta siinä ohessa vanhat asuinalueet jätetään huomiotta.

-Tunnen suurta surua uhrin ja heidän läheisiään sekä koko taajamaa kohdanneen onnettumuuden johdosta . Voimia selviytymistaisteluunne !