Helsinkiin motocross halli

KALE

/ #5 nyt heti kunnon mx halli helsinkiin !

20.12.2014 20:33

onse kumma kun ei tule motocrossi hallia helsinkiin!!! missä vika..kaiken mailman pallopeli hallit seisoo tyhjillään ja ei saada krossareille talviajo paikkaa.....taitaa meidän nuoriso ajautua huonoille teille kun ei kerran pääse edes harrastamaan rakasta lajia...mutta eihän se ketään kiinnosta....ja puhumattakaan työssäkäyvistä krossareista kenen ainoa harrastus on motocross,millä saa kuntoa että jaksaa painaa töitä...ettei vaan pubi ala vetää puoleensa ja työt jää tekemättä?kun voi jäädä lihoon ja juomaan kotiin,kun ei voi harrastaa,kun ei helsinki viitsi satsata tähän monille ainoaan harrastukseen..että sillä lailla...niin ja kenellä on varaa taikka intoa lähteä helsingistä jonnekki perähikiän halliin kun eeestaas matkat liian kalliita...ja entäs työttömien krossin harrastamisen laita kuka sitä tukee? ei kukaan...lähetetään nekin rahat mielummin ulkomaille huijareille ym kadonneiden linnunmunien etsintä partiollle..kyllä siellä eduskunnassakin pitäisi olla yksi moottoriurheilun ystäväkin pitämässä meidän mx harrastajien ja enska penojen puolia.