Luontaishoitoja uhataan rajoittaa Suomessa

Mäntsälä

/ #13 Lääketeollisuuden ajojahti

04.02.2009 22:15

Ihmis-, eläin- ja kasvikunnan evotuutio on yhdenmukainen ympäröivän luonnon järjestyksen kanssa. Kemialliset jäljitelmät eivät sisällä lähellekkään kaikkia luonnosta suoraan saatavia elämän rakennusaineita kuten eteerisiä öljyjä, eikä hiven ja vitaaliaineita.
Aseteollisuuden jälkeen lääketeollisuus on suurin business tällä pallolla. Lääketeollisuuden taloudellisen voiton maksimoimiseen tarvitaan lääkkeiden käyttäjiä. Luodaan jopa uusia tautinimikkeitä, kuten pehmytkudosreuma. Käytännössä tämä on epämääräinen kooste erilaisia oireyhtymiä jotka voivat johtua esim. hampaiden amalkaamipaikoista, ylisuurista lääkeannoksista, epäterveistä elitavoista, voimakkaista mastokentistä, jne.
Professori Sirkka-Liisa Kivelä on eräässä haastattelussaan julkituonut kovan sarjan lääketieteen itse luoman ongelman. Nimittäin on muodostunut suoranainen ylilääkityksen aiheuttama huumeongelma. Määrätään tutkimatta mm. psyykelääkkeistä unilääkkeiksi tahallisesti potilasta harhauttaen. Mainittakoon, että monilla näillä "lääkeaineella" on voimakkaasti riippuvuutta aiheuttava sivuvaikutus. Ja myyntimenestys on sen jälkeen taattu.
Koska lääkkeet pääsääntöisesti ovat luonnossa esiintyvien vitaali- kivennäis-, jne. ravintoaineiden kemiallisia jäljitelmiä, näillä jäljitelmillä voidaan tehdä raakaa rahastusta käyttämällä ihmisten hädänalaista tilaa häikäilemättömästi hyväksi.
Kannattaa lukea esim. kirja "Terveyden vaarat" ISBN 952-92-1041-8 ja Hulda Clarkin kirjoista terveyttämme uhkaavat TODELLISET vaarat. Myös "Kuolleet lääkärit eivät valehtele" kirjoittaja on, sekä ihmis-, että eläinlääkäri.
Ehdotankin seuraavaa oikeudenmukaista valvottua koetta, jossa valvotussa olosuhteissa ns. kovan linjan rahastuslääketeollisuuden edustajat asettuvat henkilökohtaisesti itse edustamiensa psyykelääkkeiden, solumyrkkyjen, säteilyhoitijen, kolmois- ja monirokotteiden koekaniineiksi. Samassa tarkoin valvotussa tutkimuksessa molemmat puolet eli kova (luonnoton) ja luontaispuoli valvovat valitsemiensa edustajien ja reaaliaikaisen dokumentoinnin avulla toisiaan.
Samassa tutkimuksessa luontaislääkinnällistä suuntaa edustavat osallistuvat omien terapia-, kasviuute-, kehonpuhdistus-, vitaali-, aminohappo- ja ravintotäydennys kokeeseensa henkilökohtaisesti.
Koetta dokumentoitaisiin tarkasti useassa ikäryhmässä koko ajan. Tutkimusaikaa tulisi olla vähintään vuosi tai pari kolme vuotta.
Jotta koeseuranta oli mahdollisimmma autenttinen, samalla pumpattaisiin lääkäreiden eri ikäiset lapset rokotteita ja muita kehoon luonnostaan kuulumattomia "myrkkyjä" (kemialliset jäljitelmät eivät kuulu alkuperäiseen ravintoketjuun) täyteen terveysministeriön hyväksymien normien mukaisesti.
Silloin ratkeaisi molempien näkemyserojen edustajien terveyden tilan etenemisen perusteella kuka edustaa puoskarointia. Hävinnyt näkemyssuunta lopettaisi ammattinsa harjoittamisen.